ABN AMRO 2017-07-20T10:16:26+00:00

Project Description

ABN AMRO, ‘Huizenpromoter’

Merk: ABN AMRO, ‘Huizenpromoter’
Opdrachtgever:
Jeroen Echter, Wefilm
Jaar: 2015
Medium: viral, activatie

Hoi, kunnen jullie een achtbaan bouwen in en om een huis? Ja. Kunnen jullie dat dan over twee weken af hebben? …Eh, ja. En zo geschiedde. Met recht een rollercoaster, deze supergeslaagde klus die werd beloond met de gouden Esprix in de categorie ‘Financial’. De commercial was het startschot voor een campagne waarbij klanten van ABN AMRO elke dag kans maakten op een promotie ten behoeve van de verkoop van hun huis. Deze bijzondere bezichtiging, waarvoor we een achtbaan bouwden in een te koop staand huis in Ermelo, werd online meer dan 65 miljoen keer bekeken. En behoort daarmee tot de grootste Nederlandse virals ever.

Concept: Wefilm /Director: Joris Dommels